آخرین مطالب پيوندها
AY.AZARBAYJAN YASHASIN تفکیک جنسیتی، توهین به دانشگاهیان او با اشاره به اینکه اگر شخصی مسئول در وزارت علوم در موردتفکیک جنسیتی در دانشگاهها صحبت کند به معنی این نیست که این طرح بخواهد در دانشگاههای کشور اجرایی شود، افزود: بحثهای متفرقه زیادی در مورد مسائل آموزشی در سراسر کشور مطرح میشود و تفکیک جنسیتی دانشگاهها هم از این قبیل بحثها است شاید مسئولی احساس میکند که با دیوار کشیدن بین دختران و پسران در دانشگاهها همه مشکلات حل میشود که این تنها نظر همان شخص مسئول است و نمیتوانیم آن را در سطحی بزرگ به جامعه به خصوص جامعه دانشگاهی سرایت دهیم. این واکنش عباسپور را باید دومین اعتراض رسمی او به برنامه های به اجرا درآمده از سوی وزارت علوم و آموزش و پرورش دولت دهم در دوفهته اخیر دانستف چرا که رئیس کمیسیون آموزش مجلس دو هفته پیش نیز پس از حذف یک دفعه دوره پیش دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ارسال نامهای به رئیس مجلس از موازی کاریهای شورایعالی انقلاب فرهنگی و سایر بخشها با وظایف قانون نمایندگان مجلس انتقاد کرد. وزیر مخالف است یا موافق؟ جداسازی جنسیتی در سال ۸۷ بعد از اعتراضات گسترده به این طرح، از سوی برخی از مقام های دولتی مورد تاکید قرار گرفت و برخی از وزارتخانه ها از جمله وزارتخانه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آموزش عالی از جمله پیشگامان به اجرا درآوردن این طرح بودند. تا جاییکه حتی طرح تفکیک کتاب های درسی دانش آموزان دختر و پسر از یکدیگر نیز در دستور کار قرار گرفت. اشرف بروجردی، عضوهیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی وفرهنگی در این مورد می گوید: « زن ومرد باید بتوانند در تمامی عرصه ها در کنار هم کار کنند ونیاز است که با همکاری و هم فکری هم در تمامی فضاهای اجتماعی اعم از مراکز آموزشی ،تجاری ،اداری ،پژوهشی و...بتوانند جامعه را در کمال آرامش اداره نمایند .کسانی که مسئله تفکیک جنسیتی را مطرح می کنند می خواهند چه مشکلی را مطرح نمایند .در حال حاضر زن و مرد در کنار هم در تمامی عرصه ها کار می کنند و این امکان پذیر نیست که بتوانیم این رویه را مردود اعلام نماییم .با این روش نمی توان جامعه را مصون نگه داشت این روش نه تنها جامعه را مصون نمی کند بلکه ان را به مخاطره می اند ازد در هیچ کجا نتوانستیم با تفکیک جنسیتی مصونیت به وجود آوریم مصونیت با جداسازی تحقق نمی یابد .» از دانشگاه تا اداره نظرات شما عزیزان:
______________&&&____&&&
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&& _______________##________## _______________###*_______*### ___________.*#####_________#####*. __________*######__________######* ________*#######____________#######* _______*########.__________.########* ______*#########.__________.#########* ______*######@###*_______*###@######* _____*#########*###____###*#########* ____*##########*__*####*__*##########* __*###########_____*_*______###########* _############_______________############ *##*#########_______________#########*##* *_____########_______________######## _______#######______________####### ________*######_____________######* _________*#####*__________*#####* ___________*####*__________####* _____________*####______####* _______________*##*____*##* _________________*##__# #* __________________*####* _________________.######. _______________.#########* ____ _________.###########* _____________.####*__*###### چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 13:25 :: نويسنده : NASER
![]() ![]() |